"Miasto z Mgły" RECENZJA #88

 


Ostatnia powieść Zafona, która wyszła po jego śmierci.


Moją przygodę z Zafonem zaczęłam od "Cienia Wiatru" i później sięgnęłam po kolejne tomy. Mam jeszcze inne książki autora po które z pewnością sięgnę. Jednak jest mi przykro, że Zafon już nie żyje i że nie napisze już więcej książek. I to jest dla nas czytelników duża strata...


Książka zawiera opowiadania. Niektóre z nich są połączone z "Cmentarzem Zapomnianych Książek" , inne są niepowiązane. Styl Zafona bardzo mi odpowiada, jego książki się pochłania.


Zafon jest to taki autor, który nie musi cały czas wprowadzać "akcji" do książki, żeby wciągnąć czytelnika. Jego styl, sposób budowania fabuły, historii i wydarzeń wciąga, oszałamia, zaskakuje...


Polecam. Dla fanów pozycja obowiązkowa.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Autorzy Pod Lupą" - Słynny cykl o znanej pani detektyw!

"Saga rodu z Lipowej" SAGA

"Autorka Harlequinu" - Abby Green