"Kuszenie w jedwabiu" RECENZJA #29

 

Moje pierwsze spotkanie z tą autorką.


"Kuszenie w jedwabiu" chodziło za mną odkąd tylko zobaczyłam okładkę na Livro.pl. Od dłuższego czasu czytam książki na czytniku więc dopiero teraz wziełam się za nią.


Marcelline Noirot jest kobietą prowadzącą biznes - butik z sukniami. Jest to źrdódło utrzymania jej i jej sióstr a także córki. Marcelline nie jest piękną damą z wyższych sfer - jest sklepikarką, ma niezbyt pochlebne pochodzenie.


Aby butik miał więcej klientek, bohaterka udaje się do Francji, aby zapewnić sobie jako klientkę Clarę Fairfax, która ma zostać żoną księcia Clevedona.


Natomiast Clevedon nie chce wracać do Londynu. Jednak kiedy spotyka Marcelline, jest nią zauroczony. Marcelline wykorzystuje Clevedona do swoich celów, aby zabrał ją na najważniejszy bal w Paryżu.


Od tej pory ścieżki Clevedona i Marcelline krzyżują się nieustannie. Ta dwójka ciągnie do siebie, ale wmawiają sobie, że nie powinni. Jednak kiedy Clevedon oświadcza się Clarze, która go odrzuca, Clevedon oświadcza się Marcelline...


Takiego romansu jeszcze nie czytałam. Nie ma tu dużo akcji, ale nie oznacza to, że jest nudno. Ja bardzo szybko wciągnęłam się w tę książkę, bo podobał mi się fakt, że Marcelline nie jest damą, musi zarabiać na życie, a Clevedon ciągle się za nią uganiał i się w niej zakochał.


Na pewno za jakiś czas sięgnę po kolejne książki z tego cyklu. Polecam!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Autorzy Pod Lupą" - Słynny cykl o znanej pani detektyw!

"Saga rodu z Lipowej" SAGA

"Autorka Harlequinu" - Abby Green