"Książę i Gwarrdzista" #7 (Pierwszy dodatek do Rywalek)

 

Pierwszy dodatek do "Selekcji" Kiery Cass.


Mamy tutaj historie pisane z dwóch perspektyw: Maxona (księcia) i Aspena (gwardzisty).


"Książę" jest to część historii Maxona. Opowiada ona o jego uczuciach i życiu przed Eliminacjami.


"Gwardzista" to jest historia Aspena i opowiada ona o jego życiu w zamku i uczuciach do Ameriki.


Recenzja będzie krótka. Czytało mi się lekko i szybko, tak jak poprzednie części. Ale mam mieszane uczucia. Zabrakło mi czegoś. Jeśli chodzi o "Gwardzistę" to nie mam zastrzeżeń - całkiem fajnie się czytało i Kiera Cass dała parę smaczków. W przypadku "Księcia", mam zastrzeżenia. Mamy kilka rozdziałów. Mamy jeden smaczek, ale jak ktoś czytał "Selekcję" to wie o co mi chodzi. W zasadzie to tyle oraz myśli Maxona o Americe i wydarzeniach w których bierze udział.


Myślałam, że część o głównym bohaterze będzie napisana lepiej i szybko mi się ją przeczytało, ale oprócz tej jednej rzeczy o której wspomniałam nie dostaliśmy nic nowego.


Dodatki z tyłu książki były bardzo miłym uzpełnieniem do książki.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Autorzy Pod Lupą" - Słynny cykl o znanej pani detektyw!

"Saga rodu z Lipowej" SAGA

"Autorka Harlequinu" - Abby Green