"Siedem Sióstr" RECENZJA!!!

Zapowiedziałam Wam, że recenzja miała być w zeszłym tygodniu. Niestety mały wypadek z bolącym okiem, sprawił, że recenzja ukazuje się dzisiaj.

Znalezione obrazy dla zapytania: Siedem sióstr Lucinda Riley

Pierwszy tom cyklu "Siedem Sióstr".

Wszystkie sześć sióstr: Maja, Ally, Star CeCe, Tiggy i Elektra, spotykają się w domu Atlantis w Szwajcarii. Każda z wyjątkiem Mai, wyprowadziły się i osiedliły w innych krajach. Dopiero śmierć ojca, sprowadza je do domu. Po ojcu dziedziczą pieniądze i wskazówki, które pomogą im odkryć kim one są naprawdę, jaka jest ich przeszłość...

W tę drogę jako pierwsza rusza Maja, która zostaje postawiona w nieciekawej sytuacji - Zed bardzo chce z nią porozmawiać, a Maja czuje, że to najlepszy moment, by wyjechać do Rio na klika tygodni. Tam, poznaje Floriana, pisarza, którego książkę tłumaczyła Maja. To właśnie Floriano, pomaga jej poznać losy jej rodziny.

80 lat wcześniej, Izabela Bonifacio, córka plantatora kawy, z okazji osiemnastu urodzin, wchodzi do świata arystokracji i poznaje swojego przyszłego męża Gustava. Izabela, znając swoje powinności, wie, że musi wyjść za Gustava, pomimo, że go nie kocha. Jednak ich małżeństwo nie jest udane, Izabela szuka swojego szczęścia w ramionach kochanka, co oczywiście będzie miało różne skutki...

Poznając historię swojej rodziny, Maja zrozumie, że życie jest tylko jedno i trzeba je najlepiej wykorzystać jak się da. Czy zatem Maja zaryzykuje dla miłości, tak jak podobnie kiedyś zrobiła to Izabela? I czy ta miłość będzie miała lepsze zakończenie?

O cyklu "Siedem Sióstr", słyszałam już dawno i od dawna miałam ochotę na niego. Kiedy zobaczyłam książkę w księgarni, stwierdziłam, że muszę kupić. Po prostu. I kupiłam i przeczytałam. Jestem zachwycona, książka była wciągającą, miała to co lubię - tajemnice i astrologie i podróże w czasie. Szczególnie podobała mi się historia Izabeli, która pomimo, że była nieszczęśliwa , to była prawdziwa.

Już teraz mogę powiedzieć, że na pewno przeczytam kolejne części, gdyż ciekawi mnie co się stało z siódmą siostrą. Poza tym uwielbiam wątek poszukiwania siebie w książkach i ciekawią mnie dalsze losy innych sióstr.

Polecam!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Autorzy Pod Lupą" - Słynny cykl o znanej pani detektyw!

"Saga rodu z Lipowej" SAGA

"Autorka Harlequinu" - Abby Green