"Przekonaj mnie, że to ty" RECENZJA!!!

Znalezione obrazy dla zapytania Przekonaj mnie, że to ty Anna Karpińska
Moja pierwsza książka tej autorki.

Książkę zakupiłam dość dawno, jednakże czekała na swoją kolej i w końcu się doczekała.

Czy mi się podobała? O tym poniżej.

Urszula, nie może poradzić sobie ze śmiercią męża, więc Edyta, świeżo upieczona maturzystka, pomaga jej w prowadzeniu pensjonatu i daje sobie czas na podjęcie decyzji co dalej zrobi ze swoim życiem.

Mijają dwa lata. Edyta zaczyna się już dusić w Krynicy, a Urszula czuje, że dłużej nie utrzyma jej w Krynicy, gdyż dusza Edyty rwie się do Hiszpanii.

Edyta, wyjeżdża do Hiszpanii. Urszula, spotyka się z Danielem i zastanawia się co zrobić z pensjonatem, który wymaga więcej remontu na które idą zarobione pieniądze.

Córka Urszuli, krąży pomiędzy dwoma mężczyznami Juanem a Miłoszem, próbując zrozumieć i zdecydować się którego z nich woli. Postanawia pojechać do Hiszpanii i zarobić na studia, aby wrócić do kraju i rozpocząć studia, o których wszyscy mówili, że powinna na nie pójść.

Urszula z kolei wchodzi w poważny związek z Danielem, który jest lekarzem i cały czas ma dyżury w szpitalu. Jego córka Iga, zachodzi w ciążę, i Urszula postanawia przyjąć ją na czas ciąży do pensjonatu. Wybucha z tego kłótnia pomiędzy nią a Edytą, która nagle staje się zazdrosna o Igę i wkurzona, że jej matka wymienia ją na inną dziewczynę...

Obrazy hiszpańskie, polskie klimaty, ciekawe zwroty akcji... Nie opisałam Wam wszystkiego, bo nie chcę bardzo spoilerować. Postacie główne - wszystkie okej, z wyjątkiem Edyty, która była jak małe dziecko i nie wiedziała czego chce. Rozumiałam ją i kibicowałam jej, ale momentami jej stosunek do matki, mnie denerwował... Nawet nie umiała jej powiedzieć o wyjeździe do Hiszpanii...

Jak więc oceniam tę książkę? Myślę, że 7 gwiazdek to wysoka ocena, jak na taką obyczajówkę. Książka jest świetna, wręcz idealna jak chcecie iść na plażę i się po opalać, albo jak jesteście zmęczeni i chcecie sięgnąć po lekką pozycję, będzie w sam raz.

Polecam. Tym bardziej, że patronatem jest Lubimy Czytać.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Autorzy Pod Lupą" - Słynny cykl o znanej pani detektyw!

"Saga rodu z Lipowej" SAGA

"Autorka Harlequinu" - Abby Green