"Demony przeszłości" część pierwsza RECENZJA!!!

Demony przeszłości Część 1 (Diana Palmer) książka w księgarni ...
Wreszcie postanowiłam sięgnąć po książki Diany Palmer, która jest równie popularna jak Nora Roberts. Nora Roberts, przypadła mi do gustu, a jak było z Dianą Palmer? O tym poniżej.

"Demony przeszłości" to historia Gabrielle Cane, która została przygarnięta przez McCayde'ów. Po śmierci ojca Bowiego, wyjeżdża do Phoenix, pracować jako dziennikarka.

Bowie, przyjeżdża do Phoenix, by prosić Gaby o pomoc. Okazuje się, że Agatha, matka Bowiego, zakochała się w ranczeru z Wyoming i chce go poślubić. Bowie liczy na to, że Gaby pomoże mu przemówić jego matce do rozumu. Tymczasem Gaby wie, że powrót do Casa Rio, to powrót do stawienia czoła przeszłości, ale zgadza się pomóc Bowiemu...

Historia jest na pozór prosta i przyjemna. Jest parę rzeczy, które mnie ciekawią i czekam na ich rozwiązanie:
- Przeszłość Gaby ( a w zasadzie dlaczego boi się wejść w relację z mężczyznami) byłam przekonana, że to jest to o czym myślę, ale okazało się, że autorka ma na to inny pomysł,
- Wątek Agathy i Neda ( ciekawi mnie kim jest Ned i co ukrywa),
- Firma Bio-Ag i jej plan zagospodarowania miejscami pracy.

Teraz pozostaje mi przeczytać część drugą, którą już zaczęłam. Co do podziału na części, też nie bardzo podoba mi się sam pomysł, ale podejrzewam, że powyżej 220 stron harlequin nie może mieć, ale to tylko moje domysły.

P.S Po drugiej części, napiszę ogólną opinię i zrobię podsumowanie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Autorzy Pod Lupą" - Słynny cykl o znanej pani detektyw!

"Saga rodu z Lipowej" SAGA

"Autorka Harlequinu" - Abby Green