"Ktoś mnie pokochał" Julia Quinn

"Ktoś mnie pokochał" Julia Quinn. Druga część cyklu  o Bridgentonach.
Znalezione obrazy dla zapytania ktoś mnie pokochał julia quinn

Rewelacyjna książka! Choć to tom drugi o Bridgentonach to był świetny romans - akcja, fabuła, artykuły Whistledown. Kate stara się odciągnąć Anthony'ego od swojej przyrodniej siostry Edwiny. Jednak nie wychodzi jej to - w skutek tego ona sama zakochuje się w przystojnym kawalerze. W końcu oboje doprowadzają do skandalu i muszą się pobrać. Jeśli mam być szczera po przeczytaniu "Ktoś mnie pokochał" nie spodziewałam się lepszej książki Quinn. Myliłam się. Ale książkę gorąco polecam - najbardziej spodobał mi się ostry język Kate i to że bohaterowie nie rzucili się od razu sobie w ramiona. Nie było ckliwej miłości, tylko piękne uczucie. Dlatego polecam tę książkę!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Autorzy Pod Lupą" - Słynny cykl o znanej pani detektyw!

"Chicago Stars" CYKL

"Saga rodu z Lipowej" SAGA