Central Park

Znalezione obrazy dla zapytania central park książka

Moje nieoczekiwane spotkanie z Musso.

Kiedy mam ciężki dzień, albo coś mi się nie udaje, nic tak nie poprawia mi nastroju jak książka. Tak więc, pewnego dnia zmęczona i niezadowolona, dotarłam do kiosku i zaczęłam przeglądać książki. Pani w kiosku zaproponowała mi Central Park. Widząc nazwisko Guillaume Musso, podjęłam decyzję - kupuję tę książkę! Zapłaciłam, wyszłam z kiosku i wróciłam do domu.

Skończywszy "Noce w Rodanthe", rozsiadłam się w fotelu i zaczęłam czytać książkę.

I dziś, około 21:14, piszę recenzję o "Central Park".

Alice Shafer, jest policjantką. Ta trzydziestoośmioletnia kobieta, jest tytanem pracy i nie poddaje się łatwo. Ściga przestępców, pomaga ludziom. Młoda, atrakcyjna, i na pozór zdrowa...

Kobieta budzi się w Central Parku. Jest przykuta kajdankami z... facetem! Na pewno, każdy z nas wolałby obudzić się w innym miejscu, na przykład we własnym łóżku! Ale nic z tego Alice po obudzeniu widzi mężczyznę, którego nie zna i nawet nie wie, czy kiedykolwiek się poznali.

W takich oto okolicznościach, poznają się Alice i Gabriel. Alice, nie pamięta co się wydarzyło poprzedniego dnia, ma wielką lukę w pamięci. Jest pewna, że była na imprezie z koleżankami.

Chcąc dowiedzieć się prawdy, Alice musi współpracować z Gabrielem. Nie podoba jej się to za bardzo, ale nie ma wyjścia. Mężczyzna, przystaje na komendy pięknej pani policjantki i tak jak ona wyrusza na poszukiwanie prawdy, która nie jest wcale taka łatwa do odgadnięcia...

Musso, mnie zaskoczył. Chyba faktycznie słusznie ma opinię pisarza o "nietypowych zakończeniach". Czegoś takiego bym nie wymyśliła, nawet bym na to nie wpadła.

Oczywiście dodam, że jestem miło zaskoczona, bo spodziewałam się jakiejś kryminalnej zagadki, która zostanie rozwiązana przez Alice. Na myśl mi nie przyszło, że poznam zagadkę na końcu, gdyż dalej byłam przekonana, że skończy się dobrze i zostanie wszystko wyjaśnione. I zostało, tylko nie tak jak myślałam...

Z autorem stykam się drugi raz. Musso, utrzymuje poziom taki jaki był w "Tej chwili", nic nie jest takie oczywiste na pierwszy rzut oka, ale mogę zapewnić, że na pewno nie będziecie się nudzić. Książka jest króciutka, na pewno umili Wam podróż, będzie świetnym relaksem. I dodam jeszcze, że ja nie zapomnę tej książki, która mi się spodobała, ale najbardziej podobało mi się zakończenie.

Dla fanów autora jest to obowiązkowa pozycja. I na pewno będą nią zachwyceni.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Autorzy Pod Lupą" - Słynny cykl o znanej pani detektyw!

"Saga rodu z Lipowej" SAGA

"Autorka Harlequinu" - Abby Green