"Szeptem" RECENZJA #93

 

Moje pierwsze zetknięcie z tą autorką.


Nora Grey jest zwykłą uczennicą, której rok temu zmarł tata. Jej mama pracuje przez większość czasu, więc dziewczyna musi radzić sobie sama. Ma przyjaciółkę Vee, której zwierza się ze wszystkiego.


Patch Crispiano jest Upadłym Aniołem, ale to jest jego największa tajemnica. Jest nowym uczniem liceum Coldwater. Pracuje w Granicy. Podczas lekcji biologii, nauczyciel sadza Patcha z Norą.


Kiedy w życiu Nory pojawia się Patch, wszystko wywraca się do góry nogami. Dzieją się rzeczy, które trudno wyjaśnić. Ludzie zaczynają nabierać wobec niej podejrzeń. Do Coldwater przenosi się Elliot, który chodził do szkoły dla zamożnych. Z powodu śmierci jego dziewczyny, postanowił zmienić szkołę.


Jest ktoś kto poluje na Norę. Dziewczyna stara się odgadnąć kto życzy jej śmierci. Jednak wbrew pozorom nic nie jest takie jak się wydaje...


Przyznam, że jestem mile zaskoczona. Książkę przeczytało mi się szybko, wciągnęła mnie. Jako pierwszy tom zachęciła mnie do sięgnięcia po kolejne tomy. Polecam jest tu wiele zwrotów akcji i tajemnic . W przeciwieństwie do "Blasku" Alexandy Adornetto były zdecydowanie lepsze.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Autorzy Pod Lupą" - Słynny cykl o znanej pani detektyw!

"Saga rodu z Lipowej" SAGA

"Autorka Harlequinu" - Abby Green